7777770000ولنتاین مبارک00007777777
نوشته شده توسط : نیلوفر

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم.

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه: عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

نمیگم دوستت دارم، نمیگم عاشقتم، میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق، مرا در خود کشیدی برمودای من !!!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست، جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست.

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد یک “اس ام اس” از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات! ولنتاینت مبارک !

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی، ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم. . .

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری، از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عمری با غم عشقت نشستم، به تو پیوستم واز خود گسستم، ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود: تو را دیدم. پرستیدم . شکستم

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست.

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا و دیگری تو، من در این دنیا دو چیز می خواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو.

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست
زندگی چرخش این عقربه هاست
زندگی راز دل مادر من
زندگی پینه ی دست پدر است
زندگی مثل زمان در گذر…

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت… هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت…

پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی…

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان، هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم: بی بهانه دوستت دارم.

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

آسمونتم می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی. زمین مال زمین خوارها ،فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

همه زندگی فقط ۳روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم…

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد… آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد…

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد…

عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد…

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو…

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادو و عروسک اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری؟ هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک…

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من روزت مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

    valentine      
v           victor of love
a                 adoring u
l                      love  u
e        every thing 4u
n                   need  u
t            thinking of u
i                     i miss u
n          nothing but u

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

0000000000000000000000000000000
0000000000000000000000000000000
0000000777770000000777770000000
0000077777777700077777777700000
0000777777777770777777777770000
0000777777777777777777777770000
 7777770000ولنتاین مبارک00007777777
0000077777777777777777777700000
0000007777777777777777777000000
0000000077777777777777700000000
0000000000777777777770000000000
0000000000000777770000000000000
0000000000000007000000000000000

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا میگردد

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عربستان و بسیاری از کشورهای عربی فردا را ولنتاین اعلام کردند

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی  و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عزیزم , کشتی عشق ما آماده ی پروازه . . .
پیتیکو وو
پیتیکو و و
پیتیکو و و و
اس ام اس ولنتاین
پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو  عروسک   و شمع ...اما امسال نمیدونم ولنتاین رو  با کی جشن میگیری
.
.
.
 هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

 میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

نميگم دوستت دارم
نميگم عاشقتم
ميگم ديونتم كه اگه يه روز ناراحتت كردم بگي بيخيال ديونست . . .

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

قلب مهربانت مثلثي را مي ماند در درياي عشق

مرا در خود كشيدي برموداي من !!!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست

جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات !
ولنتاینت مبارک !

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

يادته بهت گفتم كه خشت ديوار دلتم، تو هم منو شكستي

ولي اشكالي نداره، حالا خاك زير پاتم !

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري

از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام . . .

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عمري با غم عشقت نشستم
به تو پيوستم واز خود گسستم
وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود
تو را ديدم. پرستيدم . شکستم

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زندگی عشق است افسانه نيست آنکه عشق راآفريد ديوانه نيست

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به يادش باشي

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اي کاش که معشوق ز عاشق طلب جان مي کرد، تا که هر بي سرو پايي نشود يار کسي !!!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

دوست داشته باش و زندگی کن!زمان برای همیشه از آن تو نیست

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگر روزي دشمن پيدا کردي بدون در رسيدن به هدفت موفق بودي.اگر روزي تهديدت کردن بدون در برابرت ناتوانند. اگر روزي خيانت ديدي بدون قيمتت بالاست. اگر روزي ترکت کردند بدون با تو بودن لياقت ميخواد

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو وديگري خوشبختي تو.

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زندگي آرام است، مثل آرامش يك خواب بلند.
زندگي شيرين است، مثل شيريني يك روز قشنگ.
زندگي رويايي است، مثل روياي ِيكي كودك ناز.
زندگي زيبايي است، مثل زيبايي يك غنچه ي باز.
زندگي تك تك اين ساعتهاست، زندگي چرخش اين عقربه هاست، زندگي راز دل مادر من. زندگي پينه ي دست پدر است، زندگي مثل زمان در گذر...

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هر كي اومد پيش من يه ذره جاتو نگرفت....هيچ ادايي جاي اون نازو اداتو نگرفت....پيش هر نقاشي رفتم تو رو نقاشي كنه، روي هر بومي زدم رنگ چشاتو نگرفت...

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

ميدوني آدما بين الف تا ي قرار دارند. بعضي ها مثل " ب " برات ميميرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت ميشوند، مثل " م " منتظر مي مونند تا يه روز مثل " ي " يارت بشن.

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

حرفهايي هست براي نگفتن و ارزش عميق هر كسي به اندازه ي حرفهايی است كه براي نگفتن دارد و كتاب هايی نيز هست براي ننوشتن و من اكنون رسيده ام به آغاز چنين كتابي...

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

کاش کسي تو دلمون پا نميذاشت... کاش اگه پا ميزاشت دلمون رو تنها نميذاشت... کاش اگه تنها ميذاشت رد پاش رو روي دلمون جا نميزاشت

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

موقعی كه می خواستمت مي ترسيدم نگات كنم،موقعي كه نگات كردم ترسيدم باهات حرف بزنم. موقعي كه باهات حرف زدم ترسيدم نازت كنم،موقعي كه نازت كردم ترسيدم عاشقت بشم حالا كه عاشقت شدم ميترسم از دستت بدم_

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

دل آدمها مثل يك جزيره دور افتادست ،اينكه كي واسه اولين بار پا به جزيره ميزاره مهم نيست مهم اون كسيه كه هيچوقت جزيره را ترك نكند

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاري به پايت مي گريستم اگر گل بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم ولي افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عشق شايد زود تو را عاشق و دلتنگ كند اما هرگز تو را سير نمي كند. روز ولنتاینت مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

گرتواين دنيا کسي هست که با ديدنش رنگ رخسارت عوض ميشه و قلبت ابروتو به تاراج مي بره. مهم اين نيست که اون مال تو باشه، مهم اينه که باشه. نفس بکشه، زندگي کنه و از زندگيش لذت ببره

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

خيانت تنها اين نيست كه شب را با ديگري بگذراني ... خيانت ميتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خيانت تنها اين نيست كه دستت را در خفا در دست ديگري بگذاري ... خيانت ميتواند جاري كردن اشك بر ديدگان معصومي باشد

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگه تو دنيا هيچي هيچي نداشته باشي مطمئن باش سه چيز هميشه مال تو هست:خداي مهربون، فکراي قشنگ وقلب کوچيک من

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عميق ترين درد زندگي مردن نيست بلکه نداشتن کسي است که الفباي دوست داشتن را برايت تکرار کند و تو از او رسم محبت بياموزي

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

صدا كن مرا كه صدايت زيباترين نواي عالم است
صدا كن مرا كه صدايت قلب شكسته ام را تسكين ميدهد

صدا كن مرا تا بدانم كه هنوز از ياد نبرده اي مرا
نشسته ام تا شايد صدايم كني
صدايم كني ومحبت بي دريقت را نثارم كني

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عشق من تو باش نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنياي بزرگ تنهاييم تنها ترين باشي..

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

تو مثل راز بهاري و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسيرت شد قسم به شب نميدانم

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

دلم همچو آسمان،پر از ابرهاي بارانيست،
اي کاش دلم امشب بگريد، شايد که بغض عشق در چشمانم بشکند....

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

آري دوستي دو نيمه دارد نيمي از آن عشقي است که دل تو را بيقرار کرده است و نيمي ديگر آن محبتي است که در دل من مي تپد

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

فرشته ها وجود دارن اما بعضي وقتا چون بال ندارن ما بهشون ميگيم دوست

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

شب شده بود، گل آفتاب گردان داشت دنبال خورشيد ميگشت که يهو يک ستاره بهش چشمک زد، اما گل آفتابگردان سرش رو آرام آورد پايین، ميدونی چرا؟! آخه گلها هيچوقت خيانت نميکنن واسه همينه که گل آفتابگردان هميشه شبها سرش پایينه

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

be chand zaboon begam 2set daram

English : I Love You
02) Persian : Tora doost daram
03) Italian : Ti amo
04) German : Ich liebe Dich
05) Turkish : Seni Seviyurum
06) French : Je t'aime
07) Greek : S'ayapo
08) Spanish : Te quiero
09) Hindi : Mai tumase pyre karati hun
10) Arabic : Ana Behibak
11) Iranian : Man doosat daram
12) Japanese : Kimi o ai shiteru
13) Yugoslavian : Ya te volim
14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida
15) Russian : Ya vas liubliu
16) Romanian : Te iu besc
17) Vietnamese : Em ye^u anh
18) Ukrainian : Ja tebe koKHAju
19) Tunisian : Ha eh bak
20) Syrian/lebanese : Bhebbek
21) Swiss-German : Ch'ha di ga"rn
22) Swedish : Jag a"Iskar dig
23) Africans : Ek het jou liefe
24) base   ghaboleh ?????????

HAPPY VALENTINE

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

my eyes sEe U.
mY haNd need U
mY lips Kiiss U
my MiND CAll U
mY jan fadaye U
mY heaRt por Az yade U

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______




:: بازدید از این مطلب : 909
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Yasin در تاریخ : 1389/11/5/2 - - گفته است :
این چیزای باحالو از کجا گیر میاری؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
sajad در تاریخ : 1389/11/4/1 - - گفته است :
salam nilufar khanum upam va montazeretam
by
bebakhshid oon yeki ro eshtebahi neveshtam elina

/weblog/file/img/m.jpg
sajad در تاریخ : 1389/11/4/1 - - گفته است :
salam elina khanum upam va montazeretam
by

/weblog/file/img/m.jpg
Yasin در تاریخ : 1389/11/4/1 - - گفته است :
آپم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: